Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Von der Wüste in die Oase - Kunde misst Serviceorientierung an vier Merkmalen
Authors: Coenen, Christian
Published in: Lufthanseat
Volume(Issue): 861
Issue: 46
Page(s): 2
Issue Date: 2000
Publisher / Ed. Institution: Deutsche Lufthansa
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4575
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (2000). Von der Wüste in die Oase - Kunde misst Serviceorientierung an vier Merkmalen. Lufthanseat, 861(46), 2.
Coenen, C. (2000) ‘Von der Wüste in die Oase - Kunde misst Serviceorientierung an vier Merkmalen’, Lufthanseat, 861(46), p. 2.
C. Coenen, “Von der Wüste in die Oase - Kunde misst Serviceorientierung an vier Merkmalen,” Lufthanseat, vol. 861, no. 46, p. 2, 2000.
COENEN, Christian, 2000. Von der Wüste in die Oase - Kunde misst Serviceorientierung an vier Merkmalen. Lufthanseat. 2000. Bd. 861, Nr. 46, S. 2
Coenen, Christian. 2000. “Von der Wüste in die Oase - Kunde misst Serviceorientierung an vier Merkmalen.” Lufthanseat 861 (46): 2.
Coenen, Christian. “Von der Wüste in die Oase - Kunde misst Serviceorientierung an vier Merkmalen.” Lufthanseat, vol. 861, no. 46, 2000, p. 2.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.