Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-4302
Title: Die Markenpersönlichkeit als psychologischer Faktor der Markenwirkung : Entwicklung eines Instruments zur Analyse von Markenkommunikation und Markenbeziehungen
Authors : Waller, Gregor
Süss, Daniel
Bircher, Markus
Publisher / Ed. Institution : HAP Hochschule für Angewandte Psychologie (Zürcher Fachhochschule)
Publisher / Ed. Institution: Zürich
Issue Date: May-2006
Language : Deutsch / German
Subjects : Medienpsychologie; Werbepsychologie; Marketing; Brands
Subject (DDC) : 158: Angewandte Psychologie
658.8: Marketingmanagement
Further description : Forschungsbericht zur Projektphase 2005 / 06
Departement: Angewandte Psychologie
Organisational Unit: Psychologisches Institut (PI)
Publication type: Working Paper – Gutachten – Studie / Working Paper – Expertise – Study
DOI : 10.21256/zhaw-4302
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4281
License (according to publishing contract) : Lizenz gemäss Verlagsvertrag / Licence according to publishing contract
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