Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-1862
Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Sensorik-Marketing für Biolebensmittel
Authors: Bongartz, Annette
Cezanne, Marie-Louise
DOI: 10.21256/zhaw-1862
Published in: Lebensmittel-Technologie
Volume(Issue): 7-8
Issue Date: 11-Aug-2010
Publisher / Ed. Institution: Binkert Medien
ISSN: 0256-6575
Language: German
Subjects: Bio; Sensorik; Marketing; Lebensmittel
Subject (DDC): 664: Food technology
Abstract: Sensorische Eigenschaften von Lebensmitteln sind wichtige marktrelevante Faktoren - auch für Bioprodukte. Aufgrund gesetzlicher Regelungen und Vorschriften europäischer Anbau- und Herstellerverbände ergeben sich auch im Hinblick auf die sensorischen Eigenschaften teilweise erhebliche Unterschiede zu konventionellen Produkten.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4257
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI)
Appears in Collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

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