Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-1862
Title: Sensorik-Marketing für Biolebensmittel
Authors : Bongartz, Annette
Cezanne, Marie-Louise
Published in : Lebensmittel-Technologie
Volume(Issue) : 7-8
Publisher / Ed. Institution : Binkert Medien
Issue Date: 11-Aug-2010
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Type of review: No review
Language : German
Subjects : Bio; Sensorik; Marketing; Lebensmittel
Subject (DDC) : 664: Food technology
Abstract: Sensorische Eigenschaften von Lebensmitteln sind wichtige marktrelevante Faktoren - auch für Bioprodukte. Aufgrund gesetzlicher Regelungen und Vorschriften europäischer Anbau- und Herstellerverbände ergeben sich auch im Hinblick auf die sensorischen Eigenschaften teilweise erhebliche Unterschiede zu konventionellen Produkten.
Departement: Life Sciences und Facility Management
Organisational Unit: Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI)
Publication type: Article in scientific Journal
DOI : 10.21256/zhaw-1862
ISSN: 0256-6575
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4257
Appears in Collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

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