Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-415
Publication type: Bachelor thesis
Title: Stretching als präventive Massnahme vor Muskelverletzungen im Sport
Authors: Thoma, Manuel
Weber, Markus
DOI: 10.21256/zhaw-415
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.82: Physical therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/415
Departement: School of Health Sciences
Appears in collections:Abschlussarbeiten Physiotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thoma_Manuel_Weber_Markus_Physiotherapie_BA07.pdf2.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Thoma, M., & Weber, M. (2010). Stretching als präventive Massnahme vor Muskelverletzungen im Sport [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-415
Thoma, M. and Weber, M. (2010) Stretching als präventive Massnahme vor Muskelverletzungen im Sport. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-415.
M. Thoma and M. Weber, “Stretching als präventive Massnahme vor Muskelverletzungen im Sport,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010. doi: 10.21256/zhaw-415.
THOMA, Manuel und Markus WEBER, 2010. Stretching als präventive Massnahme vor Muskelverletzungen im Sport. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Thoma, Manuel, and Markus Weber. 2010. “Stretching als präventive Massnahme vor Muskelverletzungen im Sport.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-415.
Thoma, Manuel, and Markus Weber. Stretching als präventive Massnahme vor Muskelverletzungen im Sport. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-415.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.