Search


Results 1-15 of 91 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017-07Partnerschaften im Outsourcing : Beziehungen im FMCoenen, Christian; Santagada, Giuseppe
2016Relationship value in outsourced FM services : value dimensions and driversCui, Ying Ying; Coenen, Christian
2016Destroying productivity with insufficient FM services? : a survey-based analysis of added value in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian
2016FM als Produktivitäts-Generator : eine umfragebasierte Mehrwertanalyse durch UnterstützungsdienstleistungenBöhm, Manuel; von Felten, Daniel; Coenen, Christian
2016Future of service management : insights from subject-matter expertsCoenen, Christian
2016Versprechen Sie nie zu viel!Coenen, Christian
2015Successful relationship management in FM : how relations create value in FMCoenen, Christian
2015Erfolgreiche Führung zwischen Kundenanforderungen und Mitarbeiter-RessourcenCoenen, Christian
2015Zufriedenheitsmessungen im Business-to-Business-Bereich : Besonderheiten und HerausforderungenCoenen, Christian; von Felten, Daniel
2015Image und Identität des Facility Managements : was denkt die Schweiz und die FM-Branche über sich?Coenen, Christian; von Felten, Daniel; Böhm, Manuel
2015Multiplier effects through FM services : a survey - based analysis of added value in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian
2014-07It’s all relative : how customer-perceived competitive advantage influences referral intentionsMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2014Identity and image of FM : two sides of a coin to promote productivity in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian; Meier, Gregory
2014Analysis of FM research subjects : a quantitative investigation of academic FM publications between 2006 and 2012Coenen, Christian; Läuppi, Viola
2014Discovering the relationship lifecycle in FM : phases and drivers of client value perceptionsCoenen, Christian; Nwanna, Paul
Results 1-15 of 91 (Search time: 0.003 seconds).