Search


Results 1-15 of 94 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Apr-2022Blended Learning : the next normalCoenen, Christian; Arnold, Irene
2021Vom «Emergency Remote Teaching» zum «Blended Learning»Arnold, Irene; Coenen, Christian
2018Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-StudiumCoenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; von Felten, Daniel
Jul-2017Partnerschaften im Outsourcing : Beziehungen im FMCoenen, Christian; Santagada, Giuseppe
2016FM als Produktivitäts-Generator : eine umfragebasierte Mehrwertanalyse durch UnterstützungsdienstleistungenBöhm, Manuel; von Felten, Daniel; Coenen, Christian
2016Future of service management : insights from subject-matter expertsCoenen, Christian
2016Versprechen Sie nie zu viel!Coenen, Christian
2016Destroying productivity with insufficient FM services? : a survey-based analysis of added value in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian
2016Relationship value in outsourced FM services : value dimensions and driversCui, Ying Ying; Coenen, Christian
2015Multiplier effects through FM services : a survey - based analysis of added value in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian
2015Erfolgreiche Führung zwischen Kundenanforderungen und Mitarbeiter-RessourcenCoenen, Christian
2015Image und Identität des Facility Managements : was denkt die Schweiz und die FM-Branche über sich?Coenen, Christian; von Felten, Daniel; Böhm, Manuel
2015Successful relationship management in FM : how relations create value in FMCoenen, Christian
2015Zufriedenheitsmessungen im Business-to-Business-Bereich : Besonderheiten und HerausforderungenCoenen, Christian; von Felten, Daniel
Jul-2014It’s all relative : how customer-perceived competitive advantage influences referral intentionsMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
Results 1-15 of 94 (Search time: 0.008 seconds).