Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Kinder im Sog virtueller Realitäten
Authors: Süss, Daniel
Published in: Kind sein in der Schweiz : eine Kulturgeschichte der frühen Jahre
Editors of the parent work: Hugger, Paul
Page(s): 435
Pages to: 440
Issue Date: 1998
Publisher / Ed. Institution: Offzin
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 3-907495-95-0
Language: German
Subject (DDC): 305: Groups (age, origine, gender, income)
370: Education
700: The arts and entertainment
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3977
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Süss, D. (1998). Kinder im Sog virtueller Realitäten. In P. Hugger (ed.), Kind sein in der Schweiz : eine Kulturgeschichte der frühen Jahre (pp. 435–440). Offzin.
Süss, D. (1998) ‘Kinder im Sog virtueller Realitäten’, in P. Hugger (ed.) Kind sein in der Schweiz : eine Kulturgeschichte der frühen Jahre. Zürich: Offzin, pp. 435–440.
D. Süss, “Kinder im Sog virtueller Realitäten,” in Kind sein in der Schweiz : eine Kulturgeschichte der frühen Jahre, P. Hugger, Ed. Zürich: Offzin, 1998, pp. 435–440.
SÜSS, Daniel, 1998. Kinder im Sog virtueller Realitäten. In: Paul HUGGER (Hrsg.), Kind sein in der Schweiz : eine Kulturgeschichte der frühen Jahre. Zürich: Offzin. S. 435–440. ISBN 3-907495-95-0
Süss, Daniel. 1998. “Kinder im Sog virtueller Realitäten.” In Kind sein in der Schweiz : eine Kulturgeschichte der frühen Jahre, edited by Paul Hugger, 435–40. Zürich: Offzin.
Süss, Daniel. “Kinder im Sog virtueller Realitäten.” Kind sein in der Schweiz : eine Kulturgeschichte der frühen Jahre, edited by Paul Hugger, Offzin, 1998, pp. 435–40.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.