Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Medienpädagogik : ein Studienbuch zur Einführung
Authors: Süss, Daniel
Lampert, Claudia
Wijnen, Christine W.
DOI: 10.1007/978-3-531-19045-7
Issue Date: 2013
Edition: 2. Auflage
Series: Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft
Publisher / Ed. Institution: Springer
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-18430-2
Language: German
Subjects: Medienpsychologie; Mediensozialisation; Medienkompetenz; Medienpädagogik
Subject (DDC): 302: Social interaction
370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3925
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Süss, D., Lampert, C., & Wijnen, C. W. (2013). Medienpädagogik : ein Studienbuch zur Einführung (2. Auflage). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-19045-7
Süss, D., Lampert, C. and Wijnen, C.W. (2013) Medienpädagogik : ein Studienbuch zur Einführung. 2. Auflage. Wiesbaden: Springer. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-531-19045-7.
D. Süss, C. Lampert, and C. W. Wijnen, Medienpädagogik : ein Studienbuch zur Einführung, 2. Auflage. Wiesbaden: Springer, 2013. doi: 10.1007/978-3-531-19045-7.
SÜSS, Daniel, Claudia LAMPERT und Christine W. WIJNEN, 2013. Medienpädagogik : ein Studienbuch zur Einführung. 2. Auflage. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-531-18430-2
Süss, Daniel, Claudia Lampert, and Christine W. Wijnen. 2013. Medienpädagogik : ein Studienbuch zur Einführung. 2. Auflage. Wiesbaden: Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-531-19045-7.
Süss, Daniel, et al. Medienpädagogik : ein Studienbuch zur Einführung. 2. Auflage, Springer, 2013, https://doi.org/10.1007/978-3-531-19045-7.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.