Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Süss, Daniel | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-15T13:52:50Z | - |
dc.date.available | 2018-03-15T13:52:50Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.issn | 1420-5742 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3914 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Katholischer Mediendienst | de_CH |
dc.relation.ispartof | Zoom - Kommunikation und Medien | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject.ddc | 302: Soziale Interaktion | de_CH |
dc.subject.ddc | 370: Bildung und Erziehung | de_CH |
dc.title | Mediengewalt als Schulthema | de_CH |
dc.type | Beitrag in Magazin oder Zeitung | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | Angewandte Psychologie | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Psychologisches Institut (PI) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Zürich | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.issue | 5/6 | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 78 | de_CH |
zhaw.pages.start | 72 | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.volume | 1995 | de_CH |
zhaw.webfeed | Medienpsychologie | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Psychologie |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Süss, D. (1995). Mediengewalt als Schulthema. Zoom - Kommunikation und Medien, 1995(5/6), 72–78.
Süss, D. (1995) ‘Mediengewalt als Schulthema’, Zoom - Kommunikation und Medien, 1995(5/6), pp. 72–78.
D. Süss, “Mediengewalt als Schulthema,” Zoom - Kommunikation und Medien, vol. 1995, no. 5/6, pp. 72–78, 1995.
SÜSS, Daniel, 1995. Mediengewalt als Schulthema. Zoom - Kommunikation und Medien. 1995. Bd. 1995, Nr. 5/6, S. 72–78
Süss, Daniel. 1995. “Mediengewalt als Schulthema.” Zoom - Kommunikation und Medien 1995 (5/6): 72–78.
Süss, Daniel. “Mediengewalt als Schulthema.” Zoom - Kommunikation und Medien, vol. 1995, no. 5/6, 1995, pp. 72–78.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.