Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-391
Title: Die Grenzen der schulischen Integration überwinden – Eine Aufgabe für die Ergotherapie? : die Wirksamkeit der schulbasierten Ergotherapie bei schwer beeinträchtigten Kindern
Authors : Flory, Manuela
Stapfer, Melanie
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Issue Date: 2012
Language : Deutsch / German
Subject (DDC) : 615.8515: Ergotherapie
Departement: Gesundheit
Publication type: Thesis: Bachelor / Bachelor Thesis
DOI : 10.21256/zhaw-391
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/391
Appears in Collections:Abschlussarbeiten Ergotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Flory_Manuela_Stapfer_Melanie_ER09_BA.pdf1.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.