Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen
Authors: Coenen, Christian
Conference details: Hospital Forum 2013, Zürich, 2013
Issue Date: 2013
Language: German
Subjects: Kundenzufriedenheit; Dienstleistung
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3644
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (2013). Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen. Hospital Forum 2013, Zürich, 2013.
Coenen, C. (2013) ‘Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen’, in Hospital Forum 2013, Zürich, 2013.
C. Coenen, “Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen,” in Hospital Forum 2013, Zürich, 2013, 2013.
COENEN, Christian, 2013. Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen. In: Hospital Forum 2013, Zürich, 2013. Conference presentation. 2013
Coenen, Christian. 2013. “Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen.” Conference presentation. In Hospital Forum 2013, Zürich, 2013.
Coenen, Christian. “Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehen.” Hospital Forum 2013, Zürich, 2013, 2013.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.