Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-359
Publication type: Bachelor thesis
Title: Soziale Partizipation in der Freizeit : Sicht von Schulkindern mit Spina bifida
Authors: Brändli, Michèle
Morf, Britta
DOI: 10.21256/zhaw-359
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/359
Departement: School of Health Sciences
Appears in collections:Bachelorarbeiten Ergotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Breandli_Michele_Morf_Britta_ER08_BA.pdf2.15 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Brändli, M., & Morf, B. (2011). Soziale Partizipation in der Freizeit : Sicht von Schulkindern mit Spina bifida [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-359
Brändli, M. and Morf, B. (2011) Soziale Partizipation in der Freizeit : Sicht von Schulkindern mit Spina bifida. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-359.
M. Brändli and B. Morf, “Soziale Partizipation in der Freizeit : Sicht von Schulkindern mit Spina bifida,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011. doi: 10.21256/zhaw-359.
BRÄNDLI, Michèle und Britta MORF, 2011. Soziale Partizipation in der Freizeit : Sicht von Schulkindern mit Spina bifida. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Brändli, Michèle, and Britta Morf. 2011. “Soziale Partizipation in der Freizeit : Sicht von Schulkindern mit Spina bifida.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-359.
Brändli, Michèle, and Britta Morf. Soziale Partizipation in der Freizeit : Sicht von Schulkindern mit Spina bifida. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011, https://doi.org/10.21256/zhaw-359.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.