Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden
Authors: Coenen, Christian
DOI: 10.1007/978-3-8349-6145-7_10
Published in: Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship
Editors of the parent work: Ringlstetter, M.
Page(s): 167
Pages to: 186
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Gabler
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-8349-6145-7
Language: German
Subjects: Kundenzufriednheit; Mitarbeiter; Dienstleistung; IFM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3576
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

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Coenen, C. (2011). Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden. In M. Ringlstetter (ed.), Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship (pp. 167–186). Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-6145-7_10
Coenen, C. (2011) ‘Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden’, in M. Ringlstetter (ed.) Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship. Wiesbaden: Gabler, pp. 167–186. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-6145-7_10.
C. Coenen, “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden,” in Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, M. Ringlstetter, Ed. Wiesbaden: Gabler, 2011, pp. 167–186. doi: 10.1007/978-3-8349-6145-7_10.
COENEN, Christian, 2011. Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden. In: M. RINGLSTETTER (Hrsg.), Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship. Wiesbaden: Gabler. S. 167–186. ISBN 978-3-8349-6145-7
Coenen, Christian. 2011. “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden.” In Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, edited by M. Ringlstetter, 167–86. Wiesbaden: Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-6145-7_10.
Coenen, Christian. “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden.” Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, edited by M. Ringlstetter, Gabler, 2011, pp. 167–86, https://doi.org/10.1007/978-3-8349-6145-7_10.


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