Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung
Authors: Stauss, Bernd
Dornach, Frank
Coenen, Christian
Published in: Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung
Editors of the parent work: Hinterhuber, H.
Page(s): 587
Pages to: 603
Issue Date: 2009
Publisher / Ed. Institution: Gabler
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-8349-1026-4
Language: German
Subjects: Kundenzufriedenheit; Messverfahren
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3574
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stauss, B., Dornach, F., & Coenen, C. (2009). Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung. In H. Hinterhuber (ed.), Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung (pp. 587–603). Gabler.
Stauss, B., Dornach, F. and Coenen, C. (2009) ‘Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung’, in H. Hinterhuber (ed.) Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung. Wiesbaden: Gabler, pp. 587–603.
B. Stauss, F. Dornach, and C. Coenen, “Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung,” in Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung, H. Hinterhuber, Ed. Wiesbaden: Gabler, 2009, pp. 587–603.
STAUSS, Bernd, Frank DORNACH und Christian COENEN, 2009. Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung. In: H. HINTERHUBER (Hrsg.), Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung. Wiesbaden: Gabler. S. 587–603. ISBN 978-3-8349-1026-4
Stauss, Bernd, Frank Dornach, and Christian Coenen. 2009. “Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung.” In Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung, edited by H. Hinterhuber, 587–603. Wiesbaden: Gabler.
Stauss, Bernd, et al. “Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung.” Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung, edited by H. Hinterhuber, Gabler, 2009, pp. 587–603.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.