Publication type: Book
Type of review: Not specified
Title: Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft
Authors: Coenen, Christian
Issue Date: 2004
Publisher / Ed. Institution: ServiceBarometer
Publisher / Ed. Institution: Bregenz
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3565
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C. (2004). Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft. ServiceBarometer.
Coenen, C. (2004) Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft. Bregenz: ServiceBarometer.
C. Coenen, Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft. Bregenz: ServiceBarometer, 2004.
COENEN, Christian, 2004. Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft. Bregenz: ServiceBarometer
Coenen, Christian. 2004. Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft. Bregenz: ServiceBarometer.
Coenen, Christian. Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft. ServiceBarometer, 2004.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.