Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Gute Führung steigert die Kundenorientierung |
Authors: | Coenen, Christian Waldburger, Doris Pfammatter, Sandra |
Published in: | IO Management Zeitschrift |
Volume(Issue): | 2012 |
Issue: | 6 |
Page(s): | 36 |
Pages to: | 39 |
Issue Date: | Nov-2012 |
Publisher / Ed. Institution: | Springer |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISSN: | 0019-9281 1660-5683 2234-9863 |
Language: | German |
Subjects: | Mitarbeiter; Dienstleistung; Führung; Kundenorientierung |
Subject (DDC): | 658.4: Executive Management 658.8: Marketing management |
Abstract: | Die Servicequalität einer Organisation entscheidet massgeblich darüber, ob der Kunde zufrieden ist. Gefordert ist neben dem Dienstleister mit Kundenkontakt auch dessen Vorgesetzter. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3553 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Facility Management (IFM) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Coenen, C., Waldburger, D., & Pfammatter, S. (2012). Gute Führung steigert die Kundenorientierung. IO Management Zeitschrift, 2012(6), 36–39.
Coenen, C., Waldburger, D. and Pfammatter, S. (2012) ‘Gute Führung steigert die Kundenorientierung’, IO Management Zeitschrift, 2012(6), pp. 36–39.
C. Coenen, D. Waldburger, and S. Pfammatter, “Gute Führung steigert die Kundenorientierung,” IO Management Zeitschrift, vol. 2012, no. 6, pp. 36–39, Nov. 2012.
COENEN, Christian, Doris WALDBURGER und Sandra PFAMMATTER, 2012. Gute Führung steigert die Kundenorientierung. IO Management Zeitschrift. November 2012. Bd. 2012, Nr. 6, S. 36–39
Coenen, Christian, Doris Waldburger, and Sandra Pfammatter. 2012. “Gute Führung steigert die Kundenorientierung.” IO Management Zeitschrift 2012 (6): 36–39.
Coenen, Christian, et al. “Gute Führung steigert die Kundenorientierung.” IO Management Zeitschrift, vol. 2012, no. 6, Nov. 2012, pp. 36–39.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.