Publication type: Book
Type of review: Not specified
Title: Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen
Editors: Gouthier, Matthias H. J.
Coenen, Christian
Schulze, Henning S.
Wegmann, Christoph
DOI: 10.1007/978-3-8349-9544-5
Issue Date: 2007
Publisher / Ed. Institution: Gabler
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-8349-0688-5
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3537
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

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Gouthier, M. H. J., Coenen, C., Schulze, H. S., & Wegmann, C. (2007). Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5
Gouthier, M.H.J. et al. (eds) (2007) Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
M. H. J. Gouthier, C. Coenen, H. S. Schulze, and C. Wegmann, Eds., Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler, 2007. doi: 10.1007/978-3-8349-9544-5.
GOUTHIER, Matthias H. J., Christian COENEN, Henning S. SCHULZE und Christoph WEGMANN (Hrsg.), 2007. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen, 2007. Wiesbaden: Gabler. ISBN 978-3-8349-0688-5
Gouthier, Matthias H. J., Christian Coenen, Henning S. Schulze, and Christoph Wegmann, eds. 2007. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
Gouthier, Matthias H. J., et al., editors. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Gabler, 2007, https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.


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