Publication type: | Book |
Type of review: | Not specified |
Title: | Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen |
Editors: | Gouthier, Matthias H. J. Coenen, Christian Schulze, Henning S. Wegmann, Christoph |
DOI: | 10.1007/978-3-8349-9544-5 |
Issue Date: | 2007 |
Publisher / Ed. Institution: | Gabler |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-8349-0688-5 |
Language: | German |
Subjects: | IFM |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3537 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Facility Management (IFM) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
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Gouthier, M. H. J., Coenen, C., Schulze, H. S., & Wegmann, C. (2007). Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5
Gouthier, M.H.J. et al. (eds) (2007) Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
M. H. J. Gouthier, C. Coenen, H. S. Schulze, and C. Wegmann, Eds., Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler, 2007. doi: 10.1007/978-3-8349-9544-5.
GOUTHIER, Matthias H. J., Christian COENEN, Henning S. SCHULZE und Christoph WEGMANN (Hrsg.), 2007. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen, 2007. Wiesbaden: Gabler. ISBN 978-3-8349-0688-5
Gouthier, Matthias H. J., Christian Coenen, Henning S. Schulze, and Christoph Wegmann, eds. 2007. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Wiesbaden: Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
Gouthier, Matthias H. J., et al., editors. Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen. Gabler, 2007, https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5.
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