Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-347
Publication type: | Bachelor thesis |
Title: | Interkulturelle Ergotherapie : Klienten mit Migrationshintergrund in der Pädiatrie |
Authors: | Stalder, Sarah |
DOI: | 10.21256/zhaw-347 |
Issue Date: | 2010 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 615.8515: Occupational therapy |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/347 |
Departement: | School of Health Sciences |
Appears in collections: | Bachelorarbeiten Ergotherapie |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stalder.pdf | 2.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Stalder, S. (2010). Interkulturelle Ergotherapie : Klienten mit Migrationshintergrund in der Pädiatrie [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-347
Stalder, S. (2010) Interkulturelle Ergotherapie : Klienten mit Migrationshintergrund in der Pädiatrie. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-347.
S. Stalder, “Interkulturelle Ergotherapie : Klienten mit Migrationshintergrund in der Pädiatrie,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010. doi: 10.21256/zhaw-347.
STALDER, Sarah, 2010. Interkulturelle Ergotherapie : Klienten mit Migrationshintergrund in der Pädiatrie. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Stalder, Sarah. 2010. “Interkulturelle Ergotherapie : Klienten mit Migrationshintergrund in der Pädiatrie.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-347.
Stalder, Sarah. Interkulturelle Ergotherapie : Klienten mit Migrationshintergrund in der Pädiatrie. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2010, https://doi.org/10.21256/zhaw-347.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.