Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-337
Publication type: Bachelor thesis
Title: Schulbasierte Ergotherapie bei Partizipationsschwierigkeiten von ADHS-Kindern in der Regelschule : welche Interventionen gibt es?; welche Bedeutung haben diese Ergebnisse für die Ergotherapie im Kanton Zürich?
Authors: Vogler, Catherine
Leutwyler, Claudia
DOI: 10.21256/zhaw-337
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.8515: Occupational therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/337
Departement: Health Professions
Appears in Collections:Bachelorarbeiten Ergotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leutwyler_Vogler.pdf9.37 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.