Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-4171
Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Business Analytics?
Authors : Liebhart, Daniel
DOI : 10.21256/zhaw-4171
Published in : Netzwoche
Volume(Issue) : 2013
Issue : 10
Pages : 18
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution : Netzmedien
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISSN: 1424-2397
Language : German
Subjects : MAD; Data Science; Analytics
Subject (DDC) : 650: Management
Abstract: Business Analytics ist die neue Art und Weise, wie Unternehmen aus vorhandenen Informationen Wettbewerbsvorteile gewinnen können! Durch Verdichtung und Analyse. Scheint auf den ersten Blick nichts Neues zu sein. Trotzdem wird der Begriff Business Analytics inflationär verwendet. Was steckt dahinter?
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3108
Fulltext version : Published version
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Departement: School of Engineering
Organisational Unit: Institute of Applied Information Technology (InIT)
Appears in Collections:Publikationen School of Engineering

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_Liebhart_Business Analytics_Netzwoche.pdf94.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.