Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2019 | "Together on the way" : occupational therapy in mainstream education : a narrative study of emerging practice in Switzerland | Echsel, Angelika; Price, Lee; Josephsson, Staffan; Schulze, Christina |
Mar-2023 | Single group design feasibility study of occupational therapy for children with experience of displacement in a school setting | Roos, Kim; Schlegel, Frida; Wenger, Ines; Gantschnig, Brigitte E. |
May-2015 | Schulbetätigungen & Betätigungsprobleme in der Grundschule : die Rolle der Ergotherapie in inklusiven Schulen | Kaelin, Vera; Hasselbusch, Andrea |
23-Nov-2022 | Gemeindenahe Ergotherapie für Kinder mit Fluchterfahrung : Chancen und Herausforderungen im Schweizer Kontext anhand eines Schulprojekts | Schouler-Ocak, Meryam; Brings, Luisa; Roos, Kim |
May-2016 | Partnerschaftliche Zusammenarbeit in der inklusiven Schule – warum es sich lohnt | Hoerder, Roswitha; Hasselbusch, Andrea; Kaelin, Vera; Zillhardt, Cornelie |
2023 | Ergotherapie als Erfolgsfaktor für die schulische Inklusion : Unterstützung für Alle | Echsel, Angelika; Jans, Anouk; Scheuber, Denise |
2019 | Occupational therapy practice in mainstream schools : results from an online survey in Switzerland | Kaelin, Vera C.; Ray-Kaeser, Sylvie; Moioli, Stefania; Kocher Stalder, Cornelia; Santinelli, Lietta; Echsel, Angelika; Schulze, Christina |
2015 | Projektgruppe „Ergotherapie im Schulsetting“ | Kaelin, Vera; Kocher Stalder, Cornelia; Schulze, Christina; Echsel, Angelika; Ray-Kaeser, Sylvie; Santinelli, Lietta |
Jun-2016 | Occupation- and client-centred assessment in school-based practice : assessing children’s occupational performance within primary schools | Hasselbusch, Andrea; Zillhardt, Cornelie; Hoerder, Roswitha; Kaelin, Vera |
2-Jan-2018 | Are the school version of the assessment of motor and process skills measures valid for German-speaking children? | Kaelin, Vera C.; van Hartingsveldt, Margo; Gantschnig, Brigitte E.; Fisher, Anne G. |