Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2019 | Occupational therapy practice in mainstream schools : results from an online survey in Switzerland | Kaelin, Vera C.; Ray-Kaeser, Sylvie; Moioli, Stefania; Kocher Stalder, Cornelia; Santinelli, Lietta; Echsel, Angelika; Schulze, Christina |
8-Jan-2020 | Exploratives Lernen durch High Fidelity Simulation im BSc Pflege | Häusermann, Sara Ursula |
2015 | Projektgruppe „Ergotherapie im Schulsetting“ | Kaelin, Vera; Kocher Stalder, Cornelia; Schulze, Christina; Echsel, Angelika; Ray-Kaeser, Sylvie; Santinelli, Lietta |
Jun-2016 | Occupation- and client-centred assessment in school-based practice : assessing children’s occupational performance within primary schools | Hasselbusch, Andrea; Zillhardt, Cornelie; Hoerder, Roswitha; Kaelin, Vera |
2011 | Kinek használ az évvesztés? Iskolakezdési kor és tanulói teljesítmények Magyarországon | Hámori, Szilvia; Köllő, János |
2-Jan-2018 | Are the school version of the assessment of motor and process skills measures valid for German-speaking children? | Kaelin, Vera C.; van Hartingsveldt, Margo; Gantschnig, Brigitte E.; Fisher, Anne G. |
Jun-2021 | „So macht Schule Spaß!“ : wie ergotherapeutische Interventionen dabei helfen | Boog, Vivienne; Germann, Géraldine; Hager, Melanie; Roos, Kim |
2010 | Fallorientierte Didaktik : Fälle im Unterricht einsetzen | Becker, Heidrun Karin |
1-May-2015 | Klientenzentrierte, betätigungs- und alltagsorientierte Befunderhebung im inklusiven Grundschulkontext | Hasselbusch, Andrea; Zillhardt, Cornelie; Hoerder, Roswitha; Kaelin, Vera |
2007 | Neue Wege der lernzielorientierten Didaktik - Teil 2 : Lernbegleitung und Leistungsmessung in standardorientierten Curricula | Köhler, Barbara; Keller, Hans-Jürg |