Search


Results 1-10 of 18 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018-01-02Are the school version of the assessment of motor and process skills measures valid for German-speaking children?Kaelin, Vera C.; van Hartingsveldt, Margo; Gantschnig, Brigitte E.; Fisher, Anne
2014-05Befunderhebung im Klassenzimmer : das School AMPS in der GrundschuleKaelin, Vera; Hasselbusch, Andrea; Dancza, Karina
2015-05Schulbetätigungen & Betätigungsprobleme in der Grundschule : die Rolle der Ergotherapie in inklusiven SchulenKaelin, Vera; Hasselbusch, Andrea
2016-06Ergotherapie im Schulsetting : eine Übersichtsarbeit in der SchweizKaelin, Vera; Kocher Stalder, Cornelia; Echsel, Angelika; Ray-Kaeser, Sylvie; Santinelli, Lietta; Schulze, Christina
2015-05-01Klientenzentrierte, betätigungs- und alltagsorientierte Befunderhebung im inklusiven GrundschulkontextHasselbusch, Andrea; Zillhardt, Cornelie; Hoerder, Roswitha; Kaelin, Vera
2016-06Occupation- and client-centred assessment in school-based practice : assessing children’s occupational performance within primary schoolsHasselbusch, Andrea; Zillhardt, Cornelie; Hoerder, Roswitha; Kaelin, Vera
2016-06International short term mobility: Enhancing professional identityPoerpodipoero, Soemitro; Blankvoort, Nadine; Kaelin, Vera; Ellung, Johanna; Guidetti, Susanne
2015-10Experiences and reflections of occupational therapy students on short-term international mobilityKaelin, Vera; Guidetti, Susanne; Poerpodipoero, Soemitro; Blankvoort, Nadine
2016-05Partnerschaftliche Zusammenarbeit in der inklusiven Schule – warum es sich lohntHoerder, Roswitha; Hasselbusch, Andrea; Kaelin, Vera; Zillhardt, Cornelie
2016-05Prozentrang, z-score und cutoff-Wert? Die Interpretation der Ergebnisse von AMPS, ESI und School AMPSKaelin, Vera; Hessenauer, Melanie