Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-4093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBorghoff, Birgitta-
dc.date.accessioned2018-02-09T15:11:26Z-
dc.date.available2018-02-09T15:11:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn1610-2371de_CH
dc.identifier.issn1863-9666de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2726-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherKM Kulturmanagement Networkde_CH
dc.relation.ispartofKM - das Magazin von Kulturmanagement Networkde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectMusikde_CH
dc.subjectChange Managementde_CH
dc.subjectKulturde_CH
dc.subjectBrandingde_CH
dc.subject.ddc306: Kulturde_CH
dc.subject.ddc658.4: Leitendes Managementde_CH
dc.titleChange Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO)de_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitZentrum für Kulturmanagement (ZKM)de_CH
zhaw.publisher.placeWeimarde_CH
dc.identifier.doi10.21256/zhaw-4093-
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.issue86de_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.end32de_CH
zhaw.pages.start31de_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.volume2014de_CH
zhaw.funding.zhawAufbau und Entwicklung des Kulturmanagement Network in der Region Schweizde_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014_Borghoff_Change Management im Kulturbetrieb_Inteview_KM-Network.pdf153.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record
Borghoff, B. (2014). Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO). KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2014(86), 31–32. https://doi.org/10.21256/zhaw-4093
Borghoff, B. (2014) ‘Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO)’, KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2014(86), pp. 31–32. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
B. Borghoff, “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO),” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2014, no. 86, pp. 31–32, 2014, doi: 10.21256/zhaw-4093.
BORGHOFF, Birgitta, 2014. Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO). KM - das Magazin von Kulturmanagement Network. 2014. Bd. 2014, Nr. 86, S. 31–32. DOI 10.21256/zhaw-4093
Borghoff, Birgitta. 2014. “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO).” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network 2014 (86): 31–32. https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
Borghoff, Birgitta. “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO).” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2014, no. 86, 2014, pp. 31–32, https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.