Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-4093
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Borghoff, Birgitta | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-09T15:11:26Z | - |
dc.date.available | 2018-02-09T15:11:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.issn | 1610-2371 | de_CH |
dc.identifier.issn | 1863-9666 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2726 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | KM Kulturmanagement Network | de_CH |
dc.relation.ispartof | KM - das Magazin von Kulturmanagement Network | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Musik | de_CH |
dc.subject | Change Management | de_CH |
dc.subject | Kultur | de_CH |
dc.subject | Branding | de_CH |
dc.subject.ddc | 306: Kultur | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.4: Leitendes Management | de_CH |
dc.title | Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO) | de_CH |
dc.type | Beitrag in Magazin oder Zeitung | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Zentrum für Kulturmanagement (ZKM) | de_CH |
zhaw.publisher.place | Weimar | de_CH |
dc.identifier.doi | 10.21256/zhaw-4093 | - |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.issue | 86 | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 32 | de_CH |
zhaw.pages.start | 31 | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.volume | 2014 | de_CH |
zhaw.funding.zhaw | Aufbau und Entwicklung des Kulturmanagement Network in der Region Schweiz | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2014_Borghoff_Change Management im Kulturbetrieb_Inteview_KM-Network.pdf | 153.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
Borghoff, B. (2014). Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO). KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2014(86), 31–32. https://doi.org/10.21256/zhaw-4093
Borghoff, B. (2014) ‘Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO)’, KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2014(86), pp. 31–32. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
B. Borghoff, “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO),” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2014, no. 86, pp. 31–32, 2014, doi: 10.21256/zhaw-4093.
BORGHOFF, Birgitta, 2014. Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO). KM - das Magazin von Kulturmanagement Network. 2014. Bd. 2014, Nr. 86, S. 31–32. DOI 10.21256/zhaw-4093
Borghoff, Birgitta. 2014. “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO).” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network 2014 (86): 31–32. https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
Borghoff, Birgitta. “Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO).” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2014, no. 86, 2014, pp. 31–32, https://doi.org/10.21256/zhaw-4093.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.