Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Neue Medien – neue Kompetenzen? : Texte produzieren und rezipieren im Zeitalter digitaler Medien
Editors: Kleinberger Günther, Ulla
Wagner, Franc
Extent: 224
Issue Date: 2004
Series: Bonner Beiträge zur Medienwissenschaft
Series volume: 3
Publisher / Ed. Institution: Peter Lang
Publisher / Ed. Institution: Frankfurt am Main
ISBN: 9783631511602
Language: German
Subjects: Kommunikation; Medienlinguistik; Angewandte Textlinguistik; Angewandte Gesprächslinguistik
Subject (DDC): 302: Social interaction
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2647
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Translation and Interpreting (IUED)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kleinberger Günther, U., & Wagner, F. (2004). Neue Medien – neue Kompetenzen? : Texte produzieren und rezipieren im Zeitalter digitaler Medien. Peter Lang.
Kleinberger Günther, U. and Wagner, F. (eds) (2004) Neue Medien – neue Kompetenzen? : Texte produzieren und rezipieren im Zeitalter digitaler Medien. Frankfurt am Main: Peter Lang.
U. Kleinberger Günther and F. Wagner, Eds., Neue Medien – neue Kompetenzen? : Texte produzieren und rezipieren im Zeitalter digitaler Medien. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2004.
KLEINBERGER GÜNTHER, Ulla und Franc WAGNER (Hrsg.), 2004. Neue Medien – neue Kompetenzen? : Texte produzieren und rezipieren im Zeitalter digitaler Medien, 2004. Frankfurt am Main: Peter Lang. ISBN 9783631511602
Kleinberger Günther, Ulla, and Franc Wagner, eds. 2004. Neue Medien – neue Kompetenzen? : Texte produzieren und rezipieren im Zeitalter digitaler Medien. Frankfurt am Main: Peter Lang.
Kleinberger Günther, Ulla, and Franc Wagner, editors. Neue Medien – neue Kompetenzen? : Texte produzieren und rezipieren im Zeitalter digitaler Medien. Peter Lang, 2004.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.