Publication type: Book
Type of review: Editorial review
Title: Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben
Authors: Lucco, Andreas
Rüeger, Brian
Fuchs, Rainer
Ergenzinger, Rudolf
Thommen, Jean Paul
Extent: 221
Issue Date: 2017
Edition: 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage
Publisher / Ed. Institution: Versus
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-03909-346-5
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2635
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Lucco, A., Rüeger, B., Fuchs, R., Ergenzinger, R., & Thommen, J. P. (2017). Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben (5., überarbeitete und aktualisierte Auflage). Versus.
Lucco, A. et al. (2017) Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben. 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Zürich: Versus.
A. Lucco, B. Rüeger, R. Fuchs, R. Ergenzinger, and J. P. Thommen, Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben, 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Zürich: Versus, 2017.
LUCCO, Andreas, Brian RÜEGER, Rainer FUCHS, Rudolf ERGENZINGER und Jean Paul THOMMEN, 2017. Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben. 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Zürich: Versus. ISBN 978-3-03909-346-5
Lucco, Andreas, Brian Rüeger, Rainer Fuchs, Rudolf Ergenzinger, and Jean Paul Thommen. 2017. Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben. 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Zürich: Versus.
Lucco, Andreas, et al. Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben. 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage, Versus, 2017.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.