Publication type: | Book |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben |
Authors: | Lucco, Andreas Rüeger, Brian Fuchs, Rainer Ergenzinger, Rudolf Thommen, Jean Paul |
Extent: | 221 |
Issue Date: | 2017 |
Edition: | 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage |
Publisher / Ed. Institution: | Versus |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISBN: | 978-3-03909-346-5 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/2635 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Lucco, A., Rüeger, B., Fuchs, R., Ergenzinger, R., & Thommen, J. P. (2017). Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben (5., überarbeitete und aktualisierte Auflage). Versus.
Lucco, A. et al. (2017) Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben. 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Zürich: Versus.
A. Lucco, B. Rüeger, R. Fuchs, R. Ergenzinger, and J. P. Thommen, Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben, 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Zürich: Versus, 2017.
LUCCO, Andreas, Brian RÜEGER, Rainer FUCHS, Rudolf ERGENZINGER und Jean Paul THOMMEN, 2017. Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben. 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Zürich: Versus. ISBN 978-3-03909-346-5
Lucco, Andreas, Brian Rüeger, Rainer Fuchs, Rudolf Ergenzinger, and Jean Paul Thommen. 2017. Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben. 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Zürich: Versus.
Lucco, Andreas, et al. Marketing : Konzepte, Instrumente, Aufgaben. 5., überarbeitete und aktualisierte Auflage, Versus, 2017.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.