Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-25551
Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022» |
Authors: | Fischer, Damaris Schmidli, Fabienne |
et. al: | No |
DOI: | 10.21256/zhaw-25551 |
Published in: | KM - das Magazin von Kulturmanagement Network |
Volume(Issue): | 2022 |
Issue: | 166 |
Page(s): | 95 |
Pages to: | 100 |
Issue Date: | 2022 |
Publisher / Ed. Institution: | KM Kulturmanagement Network |
ISSN: | 1610-2371 1863-9666 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 306: Culture |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/25551 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Arts Management (ZKM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2022_Fischer-Schmidli_Kultursponsoring-wird-interessanter-für-Unternehmen_KM.pdf | 509.34 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
Fischer, D., & Schmidli, F. (2022). Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022». KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2022(166), 95–100. https://doi.org/10.21256/zhaw-25551
Fischer, D. and Schmidli, F. (2022) ‘Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022»’, KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, 2022(166), pp. 95–100. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-25551.
D. Fischer and F. Schmidli, “Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022»,” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2022, no. 166, pp. 95–100, 2022, doi: 10.21256/zhaw-25551.
FISCHER, Damaris und Fabienne SCHMIDLI, 2022. Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022». KM - das Magazin von Kulturmanagement Network. 2022. Bd. 2022, Nr. 166, S. 95–100. DOI 10.21256/zhaw-25551
Fischer, Damaris, and Fabienne Schmidli. 2022. “Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022».” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network 2022 (166): 95–100. https://doi.org/10.21256/zhaw-25551.
Fischer, Damaris, and Fabienne Schmidli. “Kultursponsoring wird interessanter für Unternehmen : Ergebnisse der Studie «Sponsor Visions Schweiz 2022».” KM - das Magazin von Kulturmanagement Network, vol. 2022, no. 166, 2022, pp. 95–100, https://doi.org/10.21256/zhaw-25551.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.