Publication type: Book part
Type of review: Peer review (abstract)
Title: Sprachliches Legitimationsmanagement als Ausweg aus der Krise? : die Wirkung von Legitimationskommunikation auf individuelle Legitimitätsurteile
Authors: Hangartner, Stefanie
Fehlmann, Fiona
et. al: No
DOI: 10.5771/9783845289601-275
Published in: Zur Ökonomie gemeinwohlorientierter Medien : Massenkommunikation in Deutschland, Österreich und der Schweiz
Editors of the parent work: Krone, Jan
Gebesmair, Andreas
Page(s): 275
Pages to: 290
Issue Date: 2019
Series: Medienstrukturen
Series volume: 14
Publisher / Ed. Institution: Nomos
Publisher / Ed. Institution: Baden-Baden
ISBN: 978-3-8487-4811-2
978-3-8452-8960-1
Language: German
Subjects: Public service media; Legitimacy; Service public; Medien; Finanzierung; Legitimität; Gebühren; Radio; Fernsehen
Subject (DDC): 302.23: Media
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24894
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.