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https://doi.org/10.21256/zhaw-24521
Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Mehr Wertigkeit, weniger Marketing |
Authors: | Hühn, Tilo |
et. al: | No |
DOI: | 10.21256/zhaw-24521 |
Published in: | Impact |
Issue: | 48 |
Page(s): | 48 |
Pages to: | 49 |
Issue Date: | 18-Mar-2020 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subjects: | Marketing; Lebensmittel; Wertschöpfung; Foodarchitecture; Wertschöpfung; Convenience; Community; Nutrition |
Subject (DDC): | 306: Culture 613.2: Dietetics |
Abstract: | Architektur ist grundlegend für jedes umfassende Verständnis von Kultur. Das gilt auch für die Esskultur. Es braucht eine radikale Abkehr vom technikbetonten Rationalimus hin zu Community-Nutrition, bei der Konsumenten bereits in die Lebensmittelplanung einbezogen werden. |
URI: | https://impact.zhaw.ch/de/artikel/mehr-wertigkeit-weniger-marketing https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24521 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
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Hühn, T. (2020). Mehr Wertigkeit, weniger Marketing. Impact, 48, 48–49. https://doi.org/10.21256/zhaw-24521
Hühn, T. (2020) ‘Mehr Wertigkeit, weniger Marketing’, Impact, (48), pp. 48–49. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-24521.
T. Hühn, “Mehr Wertigkeit, weniger Marketing,” Impact, no. 48, pp. 48–49, Mar. 2020, doi: 10.21256/zhaw-24521.
HÜHN, Tilo, 2020. Mehr Wertigkeit, weniger Marketing. Impact [online]. 18 März 2020. Nr. 48, S. 48–49. DOI 10.21256/zhaw-24521. Verfügbar unter: https://impact.zhaw.ch/de/artikel/mehr-wertigkeit-weniger-marketing
Hühn, Tilo. 2020. “Mehr Wertigkeit, weniger Marketing.” Impact, no. 48 (March): 48–49. https://doi.org/10.21256/zhaw-24521.
Hühn, Tilo. “Mehr Wertigkeit, weniger Marketing.” Impact, no. 48, Mar. 2020, pp. 48–49, https://doi.org/10.21256/zhaw-24521.
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