Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Vom «Emergency Remote Teaching» zum «Blended Learning»
Authors: Arnold, Irene
Coenen, Christian
et. al: No
Published in: fmpro service
Volume(Issue): 2021
Issue: 3
Page(s): 14
Pages to: 16
Issue Date: 2021
Publisher / Ed. Institution: fmpro, Schweizerischer Verband für Facility Management und Maintenance
ISSN: 1664-6312
Language: German
Subjects: Bildung; Facility Management
Subject (DDC): 378: Higher education
Abstract: Nach dem ersten Lockdown im März 2020 musste das ZHAW Institut für Facility Management den Präsenzunterricht im Bachelor- und Masterstudiengang kurzfristig auf digital unterstützten Fernunterricht umstellen. Das anfangs notfallmässig organisierte «Remote Teaching» und «Distance Learning» wurde in den letzten Monaten kontinuierlich weiterentwickelt. Die gewonnen Erkenntnisse bilden die Grundlage für zukünftige Blended-Learning-Konzepte, einem Mix von Präsenz- und Online- Lernaktivitäten
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/22217
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Arnold, I., & Coenen, C. (2021). Vom «Emergency Remote Teaching» zum «Blended Learning». fmpro service, 2021(3), 14–16.
Arnold, I. and Coenen, C. (2021) ‘Vom «Emergency Remote Teaching» zum «Blended Learning»’, fmpro service, 2021(3), pp. 14–16.
I. Arnold and C. Coenen, “Vom «Emergency Remote Teaching» zum «Blended Learning»,” fmpro service, vol. 2021, no. 3, pp. 14–16, 2021.
ARNOLD, Irene und Christian COENEN, 2021. Vom «Emergency Remote Teaching» zum «Blended Learning». fmpro service. 2021. Bd. 2021, Nr. 3, S. 14–16
Arnold, Irene, and Christian Coenen. 2021. “Vom «Emergency Remote Teaching» zum «Blended Learning».” fmpro service 2021 (3): 14–16.
Arnold, Irene, and Christian Coenen. “Vom «Emergency Remote Teaching» zum «Blended Learning».” fmpro service, vol. 2021, no. 3, 2021, pp. 14–16.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.