Search


Results 16-30 of 66 (Search time: 0.068 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Markenbewertung : wie misst man den monetären Wert von «intangible assets»?Bächler, Jesse; Suvada, Adrienne; Lindemann, Alexandra Raphaela
2022Livestream-Commerce : Potentialanalyse von Livestream-Shopping für Schweizer OnlinehändlerZumstein, Darius; Stallone, Valerio; Keller, Vanessa
2022I, AR & myself : Konsumentenselbstwahrnehmung und Markenerlebnis bei Nutzung von Augmented Reality-Applikationen am Beispiel der Fashion-BrancheSchäfer, Wolfgang; Lösch, Corina; Nguyen, Thi Song Nhan
2022Marketing approach for firms transforming to circular economy : an analysis of sustainable positioning strategies and communication practicesVogt, Helen; Nina, Weschenfelder; Carabelli, Corina
2022Platform business models : identifying factors for rapid growth of newly founded companiesFilser, Matthias; Bläse, Richard; Appenzeller, Jan
2022Brand activism in the 21st century : what makes brand activism authentic among millennials?Beurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Müller, Carmen Béatrice
2022Wird durch «Firm-generated Content» auf TikTok der Brand von bestsmile gestärkt und die «Purchase Intention» erhöht?Klaas, Michael; Rozumowski, Anna; Oschwald, Sandra
2022Dark Patterns - nur für manche dunkel? : Untersuchung digitaler Kompetenz als Einflussfaktor auf die Wirkung von Dark PatternsZimmer, Marcus; Oswald, Carmen; Mörgeli, Larissa
2021Vermarktung von nachhaltigen TechnologienHirzel, Martin; Graf, Christian Olivier; Weber, Matthias
2021Der Einfluss von Social-Media-Aktivitäten auf den UnternehmenswertAffolter, Beat; Meyer, Julia; Cercamondi, Sandro
2021Event Experience Design : explorative Studie am Beispiel akademischer FachveranstaltungenSchäfer, Wolfgang; Zürn, Christine; Heidelberger, Severin
2021Dynamic pricing for hedonic and utilitarian purchases : the impact of magnitude of price difference and price level on perceived price fairnessHeim, Nina; Kaya, Tania; Zhao, Yan
2021Social Media Fundraising für Non-Profit OrganisationenMerdzanovic, Adis; Suvada, Adrienne; Schweizer, Nicole
2021I, AR & Myself – Kundenselbstwahrnehmung als Teil der Customer Experience bei Nutzung von Augmented Reality : Applikationen am Beispiel der Beauty-BrancheSchäfer, Wolfgang; Barth, Linard; Yazici, Büsra
2020Mensch oder Roboter : wie werden virtuelle Influencer wahrgenommen?Rozumowski, Anna; Boccali, Sheryl
Results 16-30 of 66 (Search time: 0.068 seconds).