Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Digitaler Unterricht für angehende Führungskräfte
Authors: Pericin Häfliger, Irina
et. al: No
Published in: rhw management
Volume(Issue): 2020
Issue: 5
Page(s): 36
Pages to: 37
Issue Date: May-2020
Publisher / Ed. Institution: Verlag Neuer Merkur
Language: German
Subjects: Distance Learning; Umstellung; Corona; Online; Studienbetrieb; Studieren; Facility Management; Zoom; MS Teams; Coronakrise; Lockdown
Subject (DDC): 378: Higher education
Abstract: Auch die Lehre am Institut für Facility Management der Zürcher Hochschule für angewandte Wissenschaften stellte innerhalb von einer Woche in der Coronakrise auf Distance-Learning um. Dies gelang durch besonderes Engagement aller Beteiligten und der Aufteilung der Lehre auf synchrone und asynchrone Teile.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20070
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Pericin Häfliger, I. (2020). Digitaler Unterricht für angehende Führungskräfte. rhw management, 2020(5), 36–37.
Pericin Häfliger, I. (2020) ‘Digitaler Unterricht für angehende Führungskräfte’, rhw management, 2020(5), pp. 36–37.
I. Pericin Häfliger, “Digitaler Unterricht für angehende Führungskräfte,” rhw management, vol. 2020, no. 5, pp. 36–37, May 2020.
PERICIN HÄFLIGER, Irina, 2020. Digitaler Unterricht für angehende Führungskräfte. rhw management. Mai 2020. Bd. 2020, Nr. 5, S. 36–37
Pericin Häfliger, Irina. 2020. “Digitaler Unterricht für angehende Führungskräfte.” rhw management 2020 (5): 36–37.
Pericin Häfliger, Irina. “Digitaler Unterricht für angehende Führungskräfte.” rhw management, vol. 2020, no. 5, May 2020, pp. 36–37.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.