Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Kundenbedürfnisse und Marktpenetration
Authors: Pugnetti, Carlo
Schneebeli, Moritz
et. al: No
Published in: Schweizer Versicherung
Issue Date: 14-Jan-2020
Publisher / Ed. Institution: Ringier Axel Springer Schweiz
ISSN: 1422-8963
Language: German
Subject (DDC): 332.38: Insurances
URI: https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/19376
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Risk & Insurance (IRI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Pugnetti, C., & Schneebeli, M. (2020). Kundenbedürfnisse und Marktpenetration. Schweizer Versicherung. https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-
Pugnetti, C. and Schneebeli, M. (2020) ‘Kundenbedürfnisse und Marktpenetration’, Schweizer Versicherung [Preprint]. Available at: https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-.
C. Pugnetti and M. Schneebeli, “Kundenbedürfnisse und Marktpenetration,” Schweizer Versicherung, Jan. 2020, [Online]. Available: https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-
PUGNETTI, Carlo und Moritz SCHNEEBELI, 2020. Kundenbedürfnisse und Marktpenetration. Schweizer Versicherung [online]. 14 Januar 2020. Verfügbar unter: https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-
Pugnetti, Carlo, and Moritz Schneebeli. 2020. “Kundenbedürfnisse und Marktpenetration.” Schweizer Versicherung, January. https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-.
Pugnetti, Carlo, and Moritz Schneebeli. “Kundenbedürfnisse und Marktpenetration.” Schweizer Versicherung, Jan. 2020, https://www.handelszeitung.ch/schweizer-versicherung/kundenbedurfnisse-und-marktpenetration?utm_source=Schweizerversicherung+Newsletter&utm_campaign=c4ff426c45-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_14_01_18&utm_medium=email&utm_term=0_3a97a1d96e-c4ff426c45-.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.