Publication type: Doctoral thesis
Title: Der Fachvorstand als ‚Learning Facilitator‘ : Konzeptualisierung eines Führungssituationstyps, Bestandesaufnahme an Gymnasien und Handlungsempfehlungen
Authors: Steingruber, Daniel
Advisors / Reviewers: Euler, Dieter
Capaul, Roman
Extent: 466
Issue Date: 2014
Series: Dissertation
Series volume: 4307
Publisher / Ed. Institution: Difo-Druck
Publisher / Ed. Institution: St. Gallen
Language: German
Subject (DDC): 371: Schools and their activities
URI: https://edudoc.ch/record/116902
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18508
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steingruber, D. (2014). Der Fachvorstand als ‚Learning Facilitator‘ : Konzeptualisierung eines Führungssituationstyps, Bestandesaufnahme an Gymnasien und Handlungsempfehlungen [Doctoral dissertation, Difo-Druck]. https://edudoc.ch/record/116902
Steingruber, D. (2014) Der Fachvorstand als ‚Learning Facilitator‘ : Konzeptualisierung eines Führungssituationstyps, Bestandesaufnahme an Gymnasien und Handlungsempfehlungen. Doctoral dissertation. Difo-Druck. Available at: https://edudoc.ch/record/116902.
D. Steingruber, “Der Fachvorstand als ‚Learning Facilitator‘ : Konzeptualisierung eines Führungssituationstyps, Bestandesaufnahme an Gymnasien und Handlungsempfehlungen,” Doctoral dissertation, Difo-Druck, St. Gallen, 2014. [Online]. Available: https://edudoc.ch/record/116902
STEINGRUBER, Daniel, 2014. Der Fachvorstand als ‚Learning Facilitator‘ : Konzeptualisierung eines Führungssituationstyps, Bestandesaufnahme an Gymnasien und Handlungsempfehlungen [online]. Doctoral dissertation. St. Gallen: Difo-Druck. Verfügbar unter: https://edudoc.ch/record/116902
Steingruber, Daniel. 2014. “Der Fachvorstand als ‚Learning Facilitator‘ : Konzeptualisierung eines Führungssituationstyps, Bestandesaufnahme an Gymnasien und Handlungsempfehlungen.” Doctoral dissertation, St. Gallen: Difo-Druck. https://edudoc.ch/record/116902.
Steingruber, Daniel. Der Fachvorstand als ‚Learning Facilitator‘ : Konzeptualisierung eines Führungssituationstyps, Bestandesaufnahme an Gymnasien und Handlungsempfehlungen. Difo-Druck, 2014, https://edudoc.ch/record/116902.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.