Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Markenorientierte Unternehmensführung und die Rolle von HRM
Authors: Brunner, Dorothea
Schaffner, Mirjam
et. al: No
Published in: KMU Magazin
Volume(Issue): 2013
Issue: 5
Page(s): 38
Pages to: 40
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Horn
ISSN: 1424-7119
Language: German
Subject (DDC): 658.3: Human resource management
URI: https://www.kmu-magazin.ch/wissen/strategie-management/markenorientierte-unternehmensfuehrung-und-die-rolle-von-hrm
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/18149
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Brunner, D., & Schaffner, M. (2013). Markenorientierte Unternehmensführung und die Rolle von HRM. KMU Magazin, 2013(5), 38–40. https://www.kmu-magazin.ch/wissen/strategie-management/markenorientierte-unternehmensfuehrung-und-die-rolle-von-hrm
Brunner, D. and Schaffner, M. (2013) ‘Markenorientierte Unternehmensführung und die Rolle von HRM’, KMU Magazin, 2013(5), pp. 38–40. Available at: https://www.kmu-magazin.ch/wissen/strategie-management/markenorientierte-unternehmensfuehrung-und-die-rolle-von-hrm.
D. Brunner and M. Schaffner, “Markenorientierte Unternehmensführung und die Rolle von HRM,” KMU Magazin, vol. 2013, no. 5, pp. 38–40, 2013, [Online]. Available: https://www.kmu-magazin.ch/wissen/strategie-management/markenorientierte-unternehmensfuehrung-und-die-rolle-von-hrm
BRUNNER, Dorothea und Mirjam SCHAFFNER, 2013. Markenorientierte Unternehmensführung und die Rolle von HRM. KMU Magazin [online]. 2013. Bd. 2013, Nr. 5, S. 38–40. Verfügbar unter: https://www.kmu-magazin.ch/wissen/strategie-management/markenorientierte-unternehmensfuehrung-und-die-rolle-von-hrm
Brunner, Dorothea, and Mirjam Schaffner. 2013. “Markenorientierte Unternehmensführung und die Rolle von HRM.” KMU Magazin 2013 (5): 38–40. https://www.kmu-magazin.ch/wissen/strategie-management/markenorientierte-unternehmensfuehrung-und-die-rolle-von-hrm.
Brunner, Dorothea, and Mirjam Schaffner. “Markenorientierte Unternehmensführung und die Rolle von HRM.” KMU Magazin, vol. 2013, no. 5, 2013, pp. 38–40, https://www.kmu-magazin.ch/wissen/strategie-management/markenorientierte-unternehmensfuehrung-und-die-rolle-von-hrm.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.