Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-17918
Title: JAMESfocus : digitale Medien im Unterricht
Authors : Suter, Lilian
Külling, Céline
Bernath, Jael
Waller, Gregor
Willemse, Isabel
Süss, Daniel
et. al : No
Extent : 31
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Zürich
Issue Date: 2019
License (according to publishing contract) : Not specified
Language : German
French
Italian
Subjects : JAMES Studie; Digitale Medien; Unterricht; Schule; Lehrpersonen
Subject (DDC) : 371: Schools and their activities
Abstract: Der vorliegende JAMESfocus-Bericht beruht auf einer Befragung von 105 Lehrpersonen der Sekundarstufe aus der Deutsch- und Westschweiz. Die Lehrerinnen und Lehrer gaben uns Auskunft über die Rolle, welche digitale Medien in ihrem Unterricht spielen und die Vor- und Nachteile, die sie mit dem Einsatz der neuen technologischen Möglichkeiten im Unterricht assoziieren.
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Publication type: Working paper – expertise – study
DOI : 10.21256/zhaw-17918
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17918
Published as part of the ZHAW project : JAMES-Studie
Appears in Collections:Publikationen Angewandte Psychologie



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.