Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Mediennutzung von Jugendlichen heute : JAMES in 20 Minuten
Authors: Waller, Gregor
Conference details: Medienbildung / Mediennutzung, Weiterbildungsveranstaltung, Realgymnasium Rämibühl, Zürich, 27. November 2012
Issue Date: 27-Nov-2012
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/1787
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Waller, G. (2012, November 27). Mediennutzung von Jugendlichen heute : JAMES in 20 Minuten. Medienbildung / Mediennutzung, Weiterbildungsveranstaltung, Realgymnasium Rämibühl, Zürich, 27. November 2012.
Waller, G. (2012) ‘Mediennutzung von Jugendlichen heute : JAMES in 20 Minuten’, in Medienbildung / Mediennutzung, Weiterbildungsveranstaltung, Realgymnasium Rämibühl, Zürich, 27. November 2012.
G. Waller, “Mediennutzung von Jugendlichen heute : JAMES in 20 Minuten,” in Medienbildung / Mediennutzung, Weiterbildungsveranstaltung, Realgymnasium Rämibühl, Zürich, 27. November 2012, Nov. 2012.
WALLER, Gregor, 2012. Mediennutzung von Jugendlichen heute : JAMES in 20 Minuten. In: Medienbildung / Mediennutzung, Weiterbildungsveranstaltung, Realgymnasium Rämibühl, Zürich, 27. November 2012. Conference presentation. 27 November 2012
Waller, Gregor. 2012. “Mediennutzung von Jugendlichen heute : JAMES in 20 Minuten.” Conference presentation. In Medienbildung / Mediennutzung, Weiterbildungsveranstaltung, Realgymnasium Rämibühl, Zürich, 27. November 2012.
Waller, Gregor. “Mediennutzung von Jugendlichen heute : JAMES in 20 Minuten.” Medienbildung / Mediennutzung, Weiterbildungsveranstaltung, Realgymnasium Rämibühl, Zürich, 27. November 2012, 2012.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.