Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: To spark enthusiasm and passion...case-based
Authors: Hasler, Ilke
et. al: No
Conference details: IAS Tag der Lehre. Pimp my Unterricht. Wie wir Studierende motivieren und begeistern, Wädenswil, 09. Januar 2019
Issue Date: Jan-2019
Language: German
Subjects: Case-based learning
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17432
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: School of Health Sciences
Organisational Unit: Institute of Midwifery and Reproductive Health (IHG)
Appears in collections:Publikationen Gesundheit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hasler, I. (2019, January). To spark enthusiasm and passion...case-based. IAS Tag der Lehre. Pimp my Unterricht. Wie wir Studierende motivieren und begeistern, Wädenswil, 09. Januar 2019.
Hasler, I. (2019) ‘To spark enthusiasm and passion...case-based’, in IAS Tag der Lehre. Pimp my Unterricht. Wie wir Studierende motivieren und begeistern, Wädenswil, 09. Januar 2019.
I. Hasler, “To spark enthusiasm and passion...case-based,” in IAS Tag der Lehre. Pimp my Unterricht. Wie wir Studierende motivieren und begeistern, Wädenswil, 09. Januar 2019, Jan. 2019.
HASLER, Ilke, 2019. To spark enthusiasm and passion...case-based. In: IAS Tag der Lehre. Pimp my Unterricht. Wie wir Studierende motivieren und begeistern, Wädenswil, 09. Januar 2019. Conference presentation. Januar 2019
Hasler, Ilke. 2019. “To spark enthusiasm and passion...case-based.” Conference presentation. In IAS Tag der Lehre. Pimp my Unterricht. Wie wir Studierende motivieren und begeistern, Wädenswil, 09. Januar 2019.
Hasler, Ilke. “To spark enthusiasm and passion...case-based.” IAS Tag der Lehre. Pimp my Unterricht. Wie wir Studierende motivieren und begeistern, Wädenswil, 09. Januar 2019, 2019.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.