Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Total Verfahren!? : Bedarf und Ansatz einer prozeduralen Metaberatung
Authors: Fuhrmann, Raban Daniel
Rapp, Christian
Published in: Profile - internationale Zeitschrift für Veränderung, Lernen, Dialog
Volume(Issue): 2008
Issue: 15
Page(s): 105
Pages to: 113
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: EHP-Verlag Andreas Kohlhage
ISSN: 1615-5084
Language: German
Subject (DDC): 158: Applied psychology
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16782
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Fuhrmann, R. D., & Rapp, C. (2008). Total Verfahren!? : Bedarf und Ansatz einer prozeduralen Metaberatung. Profile - internationale Zeitschrift für Veränderung, Lernen, Dialog, 2008(15), 105–113.
Fuhrmann, R.D. and Rapp, C. (2008) ‘Total Verfahren!? : Bedarf und Ansatz einer prozeduralen Metaberatung’, Profile - internationale Zeitschrift für Veränderung, Lernen, Dialog, 2008(15), pp. 105–113.
R. D. Fuhrmann and C. Rapp, “Total Verfahren!? : Bedarf und Ansatz einer prozeduralen Metaberatung,” Profile - internationale Zeitschrift für Veränderung, Lernen, Dialog, vol. 2008, no. 15, pp. 105–113, 2008.
FUHRMANN, Raban Daniel und Christian RAPP, 2008. Total Verfahren!? : Bedarf und Ansatz einer prozeduralen Metaberatung. Profile - internationale Zeitschrift für Veränderung, Lernen, Dialog. 2008. Bd. 2008, Nr. 15, S. 105–113
Fuhrmann, Raban Daniel, and Christian Rapp. 2008. “Total Verfahren!? : Bedarf und Ansatz einer prozeduralen Metaberatung.” Profile - internationale Zeitschrift für Veränderung, Lernen, Dialog 2008 (15): 105–13.
Fuhrmann, Raban Daniel, and Christian Rapp. “Total Verfahren!? : Bedarf und Ansatz einer prozeduralen Metaberatung.” Profile - internationale Zeitschrift für Veränderung, Lernen, Dialog, vol. 2008, no. 15, 2008, pp. 105–13.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.