Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions |
Authors: | Müller, Claude |
Conference details: | Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011 |
Issue Date: | 2011 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16780 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Innovative Teaching and Learning (ZID) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller, C. (2011). Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions. Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011.
Müller, C. (2011) ‘Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions’, in Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011.
C. Müller, “Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions,” in Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011, 2011.
MÜLLER, Claude, 2011. Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions. In: Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011. Conference presentation. 2011
Müller, Claude. 2011. “Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions.” Conference presentation. In Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011.
Müller, Claude. “Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions.” Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011, 2011.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.