Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions
Authors: Müller, Claude
Conference details: Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011
Issue Date: 2011
Language: German
Subject (DDC): 370: Education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16780
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller, C. (2011). Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions. Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011.
Müller, C. (2011) ‘Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions’, in Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011.
C. Müller, “Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions,” in Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011, 2011.
MÜLLER, Claude, 2011. Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions. In: Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011. Conference presentation. 2011
Müller, Claude. 2011. “Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions.” Conference presentation. In Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011.
Müller, Claude. “Lernprozesse gestalten in PBL : didaktisch-methodisches Design von PBL Sessions.” Problem-based Learning, Workshop, Kompetenzzentrum Fachhochschule Wien, 16. Juni 2011, 2011.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.