Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Not specified |
Title: | Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab |
Authors: | Streichenberg, Urs |
Published in: | Controllingpraxis im Vertrieb |
Volume(Issue): | 2011 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 15 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | Hampp |
ISSN: | 2193-7478 |
Language: | German |
Subjects: | Gesamtkapitalkosten; Finanzierung; Wertorientierung |
Subject (DDC): | 658.1: Organization and finance |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16609 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute for Financial Management (IFI) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Streichenberg, U. (2011). Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab. Controllingpraxis im Vertrieb, 2011(3), 15.
Streichenberg, U. (2011) ‘Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab’, Controllingpraxis im Vertrieb, 2011(3), p. 15.
U. Streichenberg, “Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab,” Controllingpraxis im Vertrieb, vol. 2011, no. 3, p. 15, 2011.
STREICHENBERG, Urs, 2011. Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab. Controllingpraxis im Vertrieb. 2011. Bd. 2011, Nr. 3, S. 15
Streichenberg, Urs. 2011. “Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab.” Controllingpraxis im Vertrieb 2011 (3): 15.
Streichenberg, Urs. “Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab.” Controllingpraxis im Vertrieb, vol. 2011, no. 3, 2011, p. 15.
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