Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: «Mit der Community zum Brand?» : wie Schweizer Medien ‐ Start ‐ ups Social Media ‐ Auftritte kommunikativ nutzen, um ihre Marke auf dem Medienmarkt zu positionieren
Authors : Klopfenstein Frei, Nadine
Conference details: Jahrestagung der Schweizerischen Gesellschaft für Kommunikations- und Medienwissenschaft (SGKM), Lugano, 12.-13. April 2018
Issue Date: 2018
Language : German
Subjects : Medien-Start-Up; Identität; Social Media; Positionierung; Medienmarkt
Subject (DDC) : 302: Social interaction
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16599
Fulltext version : Published version
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in Collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.