Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen
Authors: Hari, Jürg
Zumsteg, David
Published in: KMU Magazin
Volume(Issue): 2005
Issue: 3
Page(s): 42
Pages to: 45
Issue Date: 2005
Publisher / Ed. Institution: Horn
ISSN: 1424-7119
Language: German
Subjects: Kundenwert; Marketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16168
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Hari, J., & Zumsteg, D. (2005). Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen. KMU Magazin, 2005(3), 42–45.
Hari, J. and Zumsteg, D. (2005) ‘Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen’, KMU Magazin, 2005(3), pp. 42–45.
J. Hari and D. Zumsteg, “Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen,” KMU Magazin, vol. 2005, no. 3, pp. 42–45, 2005.
HARI, Jürg und David ZUMSTEG, 2005. Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen. KMU Magazin. 2005. Bd. 2005, Nr. 3, S. 42–45
Hari, Jürg, and David Zumsteg. 2005. “Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen.” KMU Magazin 2005 (3): 42–45.
Hari, Jürg, and David Zumsteg. “Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützen.” KMU Magazin, vol. 2005, no. 3, 2005, pp. 42–45.


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