Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hari, Jürg | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T15:07:21Z | - |
dc.date.available | 2019-03-18T15:07:21Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.isbn | 978-3-7281-3160-7 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16140 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | vdf Hochschulverlag | de_CH |
dc.relation.ispartof | Markt und Innovation | de_CH |
dc.relation.ispartofseries | IMI - Schriftenreihe | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Innovation | de_CH |
dc.subject | Marketing | de_CH |
dc.subject | Markt | de_CH |
dc.subject | Schweiz | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.4: Leitendes Management | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben | de_CH |
dc.type | Buchbeitrag | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.publisher.place | Zürich | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 120 | de_CH |
zhaw.pages.start | 107 | de_CH |
zhaw.parentwork.editor | Pfeiffer, Rolf | - |
zhaw.parentwork.editor | Pult, Ingeborg | - |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.series.number | 1 | de_CH |
zhaw.publication.review | Editorial review | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Hari, J. (2007). Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben. In R. Pfeiffer & I. Pult (eds.), Markt und Innovation (pp. 107–120). vdf Hochschulverlag.
Hari, J. (2007) ‘Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben’, in R. Pfeiffer and I. Pult (eds) Markt und Innovation. Zürich: vdf Hochschulverlag, pp. 107–120.
J. Hari, “Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben,” in Markt und Innovation, R. Pfeiffer and I. Pult, Eds. Zürich: vdf Hochschulverlag, 2007, pp. 107–120.
HARI, Jürg, 2007. Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben. In: Rolf PFEIFFER und Ingeborg PULT (Hrsg.), Markt und Innovation. Zürich: vdf Hochschulverlag. S. 107–120. ISBN 978-3-7281-3160-7
Hari, Jürg. 2007. “Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben.” In Markt und Innovation, edited by Rolf Pfeiffer and Ingeborg Pult, 107–20. Zürich: vdf Hochschulverlag.
Hari, Jürg. “Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben.” Markt und Innovation, edited by Rolf Pfeiffer and Ingeborg Pult, vdf Hochschulverlag, 2007, pp. 107–20.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.