Title: Social media driven business models in print
Authors : Müller, Adrian W.
Conference details: Veranstaltung ZHAW School of Management and Law in Zusammenarbeit mit Denkfabrik Visuelle Kommunikation, Derendingen, 20. November 2013
Issue Date: 2013
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Type of review: No review
Language : German
Subjects : Media; Geschäftsmodell; Kommunikation; Social
Subject (DDC) : 302: Social interaction
658.4: Executive Management
Abstract: In Zusammenarbeit mit der Denkfabrik Visuelle Kommunikation erarbeitet das CIE eine Trendstudie zu Social Media basierten Geschäftsmodellansätzen im Bereich «Print». Neben innovativen Geschäftsmodelltypologien werden neue Ansätze aufgezeigt, wie neue dialogorientierte Medien und traditioneller Druck in Zukunft enger verzahnt sein werden.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Innovation and Entrepreneurship (IIE)
Publication type: Conference Other
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16121
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.