Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010
Authors: Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Jenni, Claudia
Published in: Jahrbuch Marketing
Page(s): 220
Pages to: 223
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Kömedia
ISSN: 1662-8276
Language: German
Subjects: Entwicklung; CRM; Studie; Soziales Netzwerk
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Nachdem sich die Entwicklung von CRM in der Schweiz durch die Wirtschaftskrise deutlich verlangsamt hat, wird wieder mehr investiert. Das Verständnis des Kundenverhaltens geräht dabei immer mehr in den Fokus. Die Analyse von sozialen Netzwerken kann dazu eine gute Informationsquelle sein. Wie die Studie Swiss CRM 2010 zeigt, sind die Schweizer Unternehmen zwar noch zurückhaltend, sehen aber das Potenzial, das sich hinter den Internet-Plattformen verbirgt.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15997
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., Hannich, F., & Jenni, C. (2011). Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010. Jahrbuch Marketing, 220–223.
Rüeger, B., Hannich, F. and Jenni, C. (2011) ‘Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010’, Jahrbuch Marketing, pp. 220–223.
B. Rüeger, F. Hannich, and C. Jenni, “Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010,” Jahrbuch Marketing, pp. 220–223, 2011.
RÜEGER, Brian, Frank HANNICH und Claudia JENNI, 2011. Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010. Jahrbuch Marketing. 2011. S. 220–223
Rüeger, Brian, Frank Hannich, and Claudia Jenni. 2011. “Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010.” Jahrbuch Marketing, 220–23.
Rüeger, Brian, et al. “Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010.” Jahrbuch Marketing, 2011, pp. 220–23.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.