Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!
Authors: Hari, Jürg
Critchley, Geraldine
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2004
Issue: 10
Issue Date: 2004
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: Marketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15953
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Hari, J., & Critchley, G. (2004). Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe! Marketing & Kommunikation, 2004(10).
Hari, J. and Critchley, G. (2004) ‘Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!’, Marketing & Kommunikation, 2004(10).
J. Hari and G. Critchley, “Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!,” Marketing & Kommunikation, vol. 2004, no. 10, 2004.
HARI, Jürg und Geraldine CRITCHLEY, 2004. Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe! Marketing & Kommunikation. 2004. Bd. 2004, Nr. 10
Hari, Jürg, and Geraldine Critchley. 2004. “Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!” Marketing & Kommunikation 2004 (10).
Hari, Jürg, and Geraldine Critchley. “Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!” Marketing & Kommunikation, vol. 2004, no. 10, 2004.


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