Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe! |
Authors: | Hari, Jürg Critchley, Geraldine |
Published in: | Marketing & Kommunikation |
Volume(Issue): | 2004 |
Issue: | 10 |
Issue Date: | 2004 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 1023-8913 0255-7673 |
Language: | German |
Subjects: | Marketing |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15953 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Hari, J., & Critchley, G. (2004). Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe! Marketing & Kommunikation, 2004(10).
Hari, J. and Critchley, G. (2004) ‘Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!’, Marketing & Kommunikation, 2004(10).
J. Hari and G. Critchley, “Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!,” Marketing & Kommunikation, vol. 2004, no. 10, 2004.
HARI, Jürg und Geraldine CRITCHLEY, 2004. Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe! Marketing & Kommunikation. 2004. Bd. 2004, Nr. 10
Hari, Jürg, and Geraldine Critchley. 2004. “Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!” Marketing & Kommunikation 2004 (10).
Hari, Jürg, and Geraldine Critchley. “Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!” Marketing & Kommunikation, vol. 2004, no. 10, 2004.
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