Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird |
Authors: | Minonne, Clemente |
Published in: | Handelszeitung |
Issue Date: | 19-Sep-2007 |
Publisher / Ed. Institution: | Ringier Axel Springer |
ISSN: | 1422-8971 |
Language: | German |
Subjects: | Wissensmanagement |
Subject (DDC): | 658.4: Executive Management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15435 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Business Information Technology (IWI) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Minonne, C. (2007). Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird. Handelszeitung.
Minonne, C. (2007) ‘Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird’, Handelszeitung [Preprint].
C. Minonne, “Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird,” Handelszeitung, Sep. 2007.
MINONNE, Clemente, 2007. Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird. Handelszeitung. 19 September 2007
Minonne, Clemente. 2007. “Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird.” Handelszeitung, September.
Minonne, Clemente. “Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird.” Handelszeitung, Sept. 2007.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.