Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Einstieg : Kommunikationsstrategien von Fachhochschulabsolventinnen beim Berufseinstieg
Authors: Manchen Spörri, Sylvia
Weinzinger, Caroline
Issue Date: 2009
Series: ISBB Working Papers
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15215
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Manchen Spörri, S., & Weinzinger, C. (2009). Einstieg : Kommunikationsstrategien von Fachhochschulabsolventinnen beim Berufseinstieg. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Manchen Spörri, S. and Weinzinger, C. (2009) Einstieg : Kommunikationsstrategien von Fachhochschulabsolventinnen beim Berufseinstieg. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
S. Manchen Spörri and C. Weinzinger, “Einstieg : Kommunikationsstrategien von Fachhochschulabsolventinnen beim Berufseinstieg,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, 2009.
MANCHEN SPÖRRI, Sylvia und Caroline WEINZINGER, 2009. Einstieg : Kommunikationsstrategien von Fachhochschulabsolventinnen beim Berufseinstieg. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Manchen Spörri, Sylvia, and Caroline Weinzinger. 2009. “Einstieg : Kommunikationsstrategien von Fachhochschulabsolventinnen beim Berufseinstieg.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Manchen Spörri, Sylvia, and Caroline Weinzinger. Einstieg : Kommunikationsstrategien von Fachhochschulabsolventinnen beim Berufseinstieg. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2009.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.