Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Konvergenz und Divergenz im Text-Bild-Design von politischen Plakaten
Authors: Demarmels, Sascha
Published in: Textdesign und Textwirkung in der massenmedialen Kommunikation
Editors of the parent work: Roth, Kersten Sven
Spitzmüller, Jürgen
Page(s): 143
Pages to: 160
Issue Date: 2007
Publisher / Ed. Institution: UVK
Publisher / Ed. Institution: Konstanz
ISBN: 978-3-89669-601-4
3-89669-601-7
Language: German
Subjects: Textlinguistik; Bildlinguistik; Semiotik; Multimodalität
Subject (DDC): 320: Politics
401.4: Terminology, discourse analysis, pragmatics
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15115
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Demarmels, S. (2007). Konvergenz und Divergenz im Text-Bild-Design von politischen Plakaten. In K. S. Roth & J. Spitzmüller (eds.), Textdesign und Textwirkung in der massenmedialen Kommunikation (pp. 143–160). UVK.
Demarmels, S. (2007) ‘Konvergenz und Divergenz im Text-Bild-Design von politischen Plakaten’, in K.S. Roth and J. Spitzmüller (eds) Textdesign und Textwirkung in der massenmedialen Kommunikation. Konstanz: UVK, pp. 143–160.
S. Demarmels, “Konvergenz und Divergenz im Text-Bild-Design von politischen Plakaten,” in Textdesign und Textwirkung in der massenmedialen Kommunikation, K. S. Roth and J. Spitzmüller, Eds. Konstanz: UVK, 2007, pp. 143–160.
DEMARMELS, Sascha, 2007. Konvergenz und Divergenz im Text-Bild-Design von politischen Plakaten. In: Kersten Sven ROTH und Jürgen SPITZMÜLLER (Hrsg.), Textdesign und Textwirkung in der massenmedialen Kommunikation. Konstanz: UVK. S. 143–160. ISBN 978-3-89669-601-4
Demarmels, Sascha. 2007. “Konvergenz und Divergenz im Text-Bild-Design von politischen Plakaten.” In Textdesign und Textwirkung in der massenmedialen Kommunikation, edited by Kersten Sven Roth and Jürgen Spitzmüller, 143–60. Konstanz: UVK.
Demarmels, Sascha. “Konvergenz und Divergenz im Text-Bild-Design von politischen Plakaten.” Textdesign und Textwirkung in der massenmedialen Kommunikation, edited by Kersten Sven Roth and Jürgen Spitzmüller, UVK, 2007, pp. 143–60.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.